Friday 10 February 2012

lamakan saya cuti

assalamualaikum semua..


mesti ada yang rindukan? hikhik hado ker... banyak yang nak dikongsi sempena lamanya saya menghilangkan diri tp menghilang bukan kemana pun sy pulang ke kampung menemani bonda sementelah plak kontrak kerja saya tamat.so bila difikir-fikir dan dengan izin en.suami tersayang saya pulang ke kampung. ada perkhabaran gembira untuk di kongsi n kisah-kisah cerita sepanjang saya di kampung nanti saya ceritakan semula.. tgh mengumpul semangat untuk menulis & lagi satu mood mencari kerja tengah bersarang dalam hati so saya dahulu yang itu dulu nanti sambil2 tu saya catitkan kisah2 saya disini hokeh..almaklumlah dari lepas jer belajar dulu saya terus bekerja sekarang bila tak kerja rasa bosan n ilmu di dada pun rasa macam kurang.

ok sampai sini dulu la yerk, nanti jumpa lg. si tecil kat dalam nie dah lapo, mamam time

No comments: